



I dag var vi i Rakkeby for at fejre mormors fødselsdag 🇩🇰❤️ Hyggelig dag med masser af god mad og drikke 🥳😋
Personlig Blog – friluftsliv, shelterture, familietid og hverdagens små og store oplevelser




I dag var vi i Rakkeby for at fejre mormors fødselsdag 🇩🇰❤️ Hyggelig dag med masser af god mad og drikke 🥳😋