I dag startede dagen med en tur op til min far, hvor vi afleverede hans fars dags gave. Vi blev også budt på middagsmad.
Efter besøget havde vi en aftale med en ny – eller måske rettere gammel – veninde. Ny på den måde, at jeg egentlig altid har kendt hende, men aldrig rigtig set hende på den måde før. Vi har fulgt hinanden på de sociale medier i mange år, men har ikke haft den store kontakt i virkeligheden.
Hun er for nylig flyttet herop nordpå og havde brug for lidt hjælp til at få hængt billeder, hylder og lamper op i sin nye lejlighed.
Nu er vi landet hjemme igen, og resten af aftenen står på sen aftensmad og afslapning på sofaen. Jeg må indrømme, at jeg stadig er lidt ramt efter gårsdagens markedsfest, så det passer mig egentlig helt fint med en stille aften og lidt hygge.
Alt i alt har det været en rigtig god dag fyldt med familie, venskaber og hyggelige stunder.





