Lørdag den 30/5 fyldte jeg 45 år 🎉

Dagen startede helt roligt og med et lille ekstra punkt på programmet – vi fik også lige krydset “åbent hus” på mit nye arbejde af om formiddagen. En god måde at starte dagen på, og lidt specielt at blande arbejde og fødselsdag på den måde.

Resten af dagen stod i hyggens tegn hjemme. Der blev lavet mad til den helt store guldmedalje – mørbradgryde og flødebollekage til dessert 😋

Huset var fyldt med liv og mennesker jeg holder af. Alle ungerne var hjemme, svigerbørnene kom forbi, mine forældre og min søster var der også – og Birthe kom også, hvilket gjorde mig ekstra glad. Det er virkelig længe siden vi har set hinanden, og hun har aldrig været i vores nye hjem før, så det var helt særligt at kunne dele det med hende.

Alt i alt en virkelig dejlig dag fyldt med nærvær, god mad, grin og varme øjeblikke ❤️

En festlig weekend

Først til Store Brønderslev marked fredag aften, hvor det ellers var meningen vi bare skulle derned en lille tur. Det blev mere end en lille tur. Det blev en festlig aften i godt selskab med naboer, bonusdrengen og min fætter og hans familie. Dejlig aften. Selvom vi var lidt ramt dagen derpå 😂

Lørdag middag var vi et lynhurtigt visit i ØB hos nogle venner med en lille ting. Vi kunne desværre ikke deltage til deres festligheder, da vi i forvejen var inviteret til 25- og 28-års fødselsdag i Asaa. Vores gode venner holdte stor fødselsdag med hele familien og vennerne. Vi faldt i god snak med deres andet vennepar. Al for sjov dag og aften i godt selskab 🥳

Dagen i dag er gået med at pleje vores tømmermænd og ellers været på tur. Det blev en tur til Tårs op i vandtårnet med flot udsigt. Så en tur til Lunken sheltere og tilsidst høstmarked ved Lille Østergård.

Teenageren fylder 14

Woow, så blev den store pige 14 år?! Ja – siger det hvert år – hvordan kan det gå så hurtigt?!
Vi fejrede hende i går aftes med gaver og hygge, inden hun blev kørt hjem til sin far og søskende, så de kunne fejre hende sammen i dag. Det satte hun og de andre stor pris på og jeg kunne sagtens unde hende det.

Af os fik hun Mads Ziegler Marguerit øreringe og fingerring – som hun bl.a. havde ønsket sig. Og så har hun også fået 1/3 af poolen – hvis man ser sådan på det. Det var en fælles gave til alle ungerne.

Min mor havde fødselsdag i går. Det er underligt at tænke på, at der er gået så mange år. Savner hende stadig hver dag – men savnet bliver mindre, eller.. det bliver nemmere og nemmere at håndtere. Er så lykkelig over min egen lille familie og ved hun ser stolt ned på os og følger med.

11 års fødselsdag

I dag fylder mellemstebarnet 11 år. Hun blev vækket med flag og morgensang, nybagte boller og gaver. Hun var SÅ glad! Hun fik slikkepinde med til klassekammeraterne, som hun kunne dele ud. I gave fik hun et skateboard med tilhørende sikkerhedsudstyr! Det faldt i god jord, da det lige præcis var det hun ønskede sig allermest. Dejligt!