
Her til aften var jeg til et rigtig glædeligt gensyn med mine tidligere kollegaer.
Vi mødtes på Asia i Brønderslev, hvor vi havde et par virkelig hyggelige timer sammen. Det var så dejligt at se dem alle igen og høre, hvordan det går med dem efter de store forandringer, der kom i kølvandet på konkursen tilbage i januar.
Der var mange historier at dele. Nogle er kommet godt videre og har fundet nye jobs, nogle er stadig på jagt efter den rette mulighed, og andre var heldige at kunne blive efter konkursen. Selvom vores veje er gået i forskellige retninger, var det tydeligt at mærke det fællesskab, som vi stadig deler.
Det var en aften fyldt med gode samtaler, grin, minder og opdateringer på livet siden sidst. Nogle mennesker ser man ikke rigtig længere, men når man mødes igen, føles det næsten som om, man fortsætter en samtale, der blot har været sat på pause.
Jeg gik hjem med et smil på læben og en stor taknemmelighed over de relationer, der blev skabt gennem arbejdet. Det er rart at vide, at selvom arbejdspladsen ikke længere er den samme, så består venskaberne og de gode minder.
Tak for en dejlig aften – jeg håber, vi ikke venter alt for længe med næste gensyn.

































