
Sørme om jeg ikke kom afsted. 1. løbetur i 8 år. Troede faktisk ikke jeg ville komme ud igen. Nogensinde. For bare 1 år siden troede jeg faktisk ikke jeg ville komme til at kunne gå en helt almindelig tur. Så vag var jeg. Men efter vægttabet har jeg fået mod på det igen. Og ikke mindst go for it! Skal selvfølgelig mærke efter mine knæ og hofter og ikke belaste dem. Så små skidt, små løb. Men nøj hvor jeg har savnet det. Det er mit space og mit kick! Musik i ørerne og så afsted. I love it!

I morgen starter jeg op på 1.0 mg Wegovy. Det bliver spændende. De sidste kilo skal af nu.
Bettemanden var hjemme og syg i dag hvis mig. Han havde kastet op det meste af natten og var bare dårlig. Så vi havde en offdag herhjemme. Så endnu mere dejligt at komme ud efter maden og få lidt luft.