Har det rigtig skidt i dag. Opkast og dårlig mave.
John og Chili er ovre hos Lasse og lave biler – så jeg ligger bare her og har ondt af mig selv.. øv.
Leave a Reply
Personlig Blog – friluftsliv, shelterture, familietid og hverdagens små og store oplevelser
Har det rigtig skidt i dag. Opkast og dårlig mave.
John og Chili er ovre hos Lasse og lave biler – så jeg ligger bare her og har ondt af mig selv.. øv.