


I mandags var vi tilbage med træningen. Dejligt at være i gang. Dog må vi ikke løbe for meget, så vi tog det stille og roligt. Men skønt at være til træning igen.
Personlig Blog – friluftsliv, shelterture, familietid og hverdagens små og store oplevelser



I mandags var vi tilbage med træningen. Dejligt at være i gang. Dog må vi ikke løbe for meget, så vi tog det stille og roligt. Men skønt at være til træning igen.