En dejlig pinse-ferie…

I kan ellers tro vi har haft en rigtig dejlig pinse-ferie. Vi var så heldige alle mand, at have fri i 5 dage i træk her i pinsen og vi har bare nydt det FULDT UD! Fredag fik hele huset turen herhjemme – skønt at få overstået. Fredag aften var vi oppe og spise i Rakkeby og ungerne blev der på miniferie til lørdag. Lørdag tog John og jeg en osetur til Aalborg, hvor vi startede ud med dejlig kaffe i solen på Nytorv. Vi fik også i den anledning købt Chilis fødselsdagsgave. Vi valgte at besøge Elbjørn på havnen og fik lækker brunch. Virkelig lækkert og vi blev mere end mætte. Udsigten og vejret var jo med os. Skøn kærestetur i Aalborg, må jeg sige! Vi hentede ungerne over middag i Rakkeby og fik endda også nået en tur op til Raunsmed efter 4 nye høns!

Vi fik en hurtig og impuls tanke og inviterede vores gode venner fra Hjallerup til prøve-camping. Vi smækkede lynhurtigt telt og campingvogn op i haven og fik fyret op under grillen. Vi kunne sidde ude hele aftenen – virkelig lækkert!

Søndag tog jeg lige 100 meter hæk på 4 timer inkl. oprydning! Sikke det pyntede! Tak for lån til vores søde nabo for lån af hækkeklipperen! Det dur bare!

Mandag tog vi en tur til Tversted Søerne. Jeg mindes så bare de var kæmpestore da vi var børn, men blev da lidt overrasket over de to “vandpytter” deroppe, så vi valgte at gå en 5-km rute med hundene i plantagen for at få lidt ud af turen. En tur i Det Blå Ishus blev det selvfølgelig også til! Det manglede da bare.. Hundene var også med på turen og Harley og Finn nød godt af at Lotus ikke kunne spise hendes is op.

Hjemme i Rakkeby var de i mellemtiden ved at gøre klar til presse hø og vi ankom i rette tid til at hjælpe dem hjem med ballerne fra marken og ind i laden!

Man må sige vi har haft en dejlig Pinse sammen med familien og vennerne!