






Nogle dage føler man virkelig, at man når det hele — og i dag var én af dem. Vi startede dagen med en tur til Ørum for at hente et andehus til løbegården til ilderne. Det bliver et rigtig hyggeligt lille projekt, og Lotus har brugt dagen på at male det. Det er blevet virkelig flot, og man kan allerede godt forestille sig, hvor fint det kommer til at se ud derude. Thorbjørn var med ude og godkende den nye bolig. Han så tilfreds ud.

Vi har også været så heldige, at naboerne har givet os en flagstang. Det er vi virkelig taknemmelige for. Den fik også en omgang maling i dag, så den er klar til at få nyt liv hos os.
Derudover nåede vi en tur på lossepladsen med den gamle opvaskemaskine. Altid rart at få krydset sådan nogle praktiske ting af listen. Vi var også forbi mine forældre for at hente rødder og rør til løbegården og miljøet omkring den. Det er virkelig hyggeligt at få gjort området mere færdigt lidt efter lidt.
Senere hentede jeg mindstemanden hjem fra Aalborg, og resten af dagen blev brugt hjemme i haven. Vi fik renset fliser i baghaven og ryddet godt op, så det hele begynder at se rigtig pænt ud igen efter vinteren.
Til gengæld må vi nok erkende, at vores græsslåmaskine er ved at være tæt på pensionsalderen. Den kæmper tappert videre, men det lyder efterhånden som om, den har lidt mere modvilje mod arbejdet end tidligere. Og ikke engang gaffatape kan holde sammen på den mere 😂😂

Alt i alt en virkelig god og produktiv dag, hvor vi kom omkring en masse projekter — og samtidig fik nydt lidt tid sammen undervejs.




