Vi gentog succesen

Nogle aftener er bare for gode til ikke at blive gentaget.

Så i dag gjorde vi det igen. Turen gik endnu en gang til stranden, denne gang med medbragt sushi fra den lokale sushi-pusher. Vejrudsigten lovede ellers ikke meget godt, men det viste sig heldigvis at være fuldstændig ligegyldigt.

For man behøver ikke altid blå himmel og sommervarme for at nyde livet. Man kan sagtens sidde med bagklappen åben på bilen, kigge ud over havet og nyde både udsigten, maden og hinandens selskab. Det gjorde vi.

Rødvinen fra i går var skiftet ud med et glas hvidvin. Det passede langt bedre til sushi, og det hele gik op i en højere enhed. Lyden af bølgerne, den friske luft, god mad og den særlige ro, som kun havet kan give.

Jeg elsker sådanne aftener.

Måske fordi de minder mig om, hvor lidt der egentlig skal til. Og måske især fordi vi, efter så mange år, stadig er gode til at prioritere vores dig-og-mig-tid. Midt i hverdag, arbejde og alle de ting, der fylder.

Det er noget, jeg værdsætter mere og mere.

Endnu en dejlig aften. Stadig i verdens bedste selskab. ❤️

Den Sorte Kylling og Sushi 🍣

Jeg fik endelig smagt sushi fra det nye lokale sted i Brønderslev, Wasabi Sushi – og hold nu op, det var en positiv overraskelse! Frisk, velsmagende og super nemt – man kunne nemlig håndplukke præcis de stykker, man bedst kan lide og i det antal, der passer én. Jeg valgte 10 stykker (øjnene var vist lidt større end maven), men jeg nåede kun at spise 8. De sidste to fik min bedre halvdel – man nænner jo ikke at smide sådan noget godt ud!

Vi tog maden med i bilen og fandt en solbeskinnet bænk ved Aalborg Streetfood, hvor vi kunne nyde både maden og det gode vejr. Tiden fløj afsted – det er sjovt, hvordan små, spontane øjeblikke hurtigt bliver til dagens højdepunkt.

Om aftenen havde jeg fået billetter til Den Sorte Kylling, et impro-show som virkelig overraskede. Det var sjovt, hurtigt, skævt og fuld af energi – og man kunne virkelig mærke, at publikum var med hele vejen. Billetten inkluderede endda en valgfri drink, hvilket bare satte prikken over i’et. Vi grinede fra start til slut – det er længe siden, jeg har haft det så sjovt!

Alt i alt en dag med lækker mad, solskin og latter – det kan virkelig anbefales, både Wasbi og Den Sorte Kylling. Nogle gange er de bedste oplevelser dem, man ikke planlægger alt for meget 🌞🥢🍹