Vi gentog succesen

Nogle aftener er bare for gode til ikke at blive gentaget.

Så i dag gjorde vi det igen. Turen gik endnu en gang til stranden, denne gang med medbragt sushi fra den lokale sushi-pusher. Vejrudsigten lovede ellers ikke meget godt, men det viste sig heldigvis at være fuldstændig ligegyldigt.

For man behøver ikke altid blå himmel og sommervarme for at nyde livet. Man kan sagtens sidde med bagklappen åben på bilen, kigge ud over havet og nyde både udsigten, maden og hinandens selskab. Det gjorde vi.

Rødvinen fra i går var skiftet ud med et glas hvidvin. Det passede langt bedre til sushi, og det hele gik op i en højere enhed. Lyden af bølgerne, den friske luft, god mad og den særlige ro, som kun havet kan give.

Jeg elsker sådanne aftener.

Måske fordi de minder mig om, hvor lidt der egentlig skal til. Og måske især fordi vi, efter så mange år, stadig er gode til at prioritere vores dig-og-mig-tid. Midt i hverdag, arbejde og alle de ting, der fylder.

Det er noget, jeg værdsætter mere og mere.

Endnu en dejlig aften. Stadig i verdens bedste selskab. ❤️

Hyggeaften, bare os 3

I går tog vi til Tian Fu i Aalborg og spiste aftensmad. Ældstebarnet har tit spurgt om hun ikke måtte komme med ud og prøve at smage sushi og i går blev det så endelig til det. Vi valgte at tage på Tian Fu og valgte deres buffet, hvis nu hun ikke kunne lide sushi. Det var heldigt, for det var ikke just et hit hos den unge frøken.

Inden da, var vi lige i Plantorama. Mellemstebarnet havde forelsket sig i en tam-rotte derude i weekenden. Og så havde vi snakket om derhjemme, at hun gerne måtte få en alligevel – og når vi nu var så tæt på Plantorama, kunne vi jo lige hente en med hjem. Desværre var der ikke flere hunrotter. Men de skulle gerne få nye små unger hjem i dag eller i morgen. Så må lige derud igen. Vil allerhelst have 1 eller 2 brogede. De er bare så kære. Skal nok have 2 – så de har hinanden som selskab. Det havde vi også sidst vi havde tam-rotter. Ja, nu tænker du nok at vi har rotter på loftet! Det er der i hvert fald mange, der mener når de hører man har kæle-rotter. Men de er altså søde og kan blive meget tamme og lave tricks, hvis man træner dem. De er sjovere end en hamster, hvis i spørger mig.