Fars dag, gode venner og sofa-hygge

I dag startede dagen med en tur op til min far, hvor vi afleverede hans fars dags gave. Vi blev også budt på middagsmad.

Efter besøget havde vi en aftale med en ny – eller måske rettere gammel – veninde. Ny på den måde, at jeg egentlig altid har kendt hende, men aldrig rigtig set hende på den måde før. Vi har fulgt hinanden på de sociale medier i mange år, men har ikke haft den store kontakt i virkeligheden.

Hun er for nylig flyttet herop nordpå og havde brug for lidt hjælp til at få hængt billeder, hylder og lamper op i sin nye lejlighed.

Nu er vi landet hjemme igen, og resten af aftenen står på sen aftensmad og afslapning på sofaen. Jeg må indrømme, at jeg stadig er lidt ramt efter gårsdagens markedsfest, så det passer mig egentlig helt fint med en stille aften og lidt hygge.

Alt i alt har det været en rigtig god dag fyldt med familie, venskaber og hyggelige stunder.

Lørdag den 30/5 fyldte jeg 45 år 🎉

Dagen startede helt roligt og med et lille ekstra punkt på programmet – vi fik også lige krydset “åbent hus” på mit nye arbejde af om formiddagen. En god måde at starte dagen på, og lidt specielt at blande arbejde og fødselsdag på den måde.

Resten af dagen stod i hyggens tegn hjemme. Der blev lavet mad til den helt store guldmedalje – mørbradgryde og flødebollekage til dessert 😋

Huset var fyldt med liv og mennesker jeg holder af. Alle ungerne var hjemme, svigerbørnene kom forbi, mine forældre og min søster var der også – og Birthe kom også, hvilket gjorde mig ekstra glad. Det er virkelig længe siden vi har set hinanden, og hun har aldrig været i vores nye hjem før, så det var helt særligt at kunne dele det med hende.

Alt i alt en virkelig dejlig dag fyldt med nærvær, god mad, grin og varme øjeblikke ❤️