Dejligt med privat kælkebakke

I går, efter arbejde, tog Fønne og jeg ud for at finde kælken 🎿 Vi endte med at tage over til naboerne, hvor det meste af sneen fra vejen var samlet. Perfekt til lidt sjov på kælkebakken.

John er desværre syg og er hjemme de næste par dage. Jeg er heller ikke helt på toppen – har fået en ordentlig omgang bihulebetændelse – men er alligevel på arbejde. 💪🤒

Med Panodil, varmt pakket ind og stille og roligt tempo klarer jeg dagen. Med nød og næppe.

Kom ned og svømmede i morges. Det var virkelig dejligt at komme i gang igen. Det gode ved det kolde vejr, er at vandet i svømmehallen for en gangs skyld føltes varmt og behageligt, da man hoppede i.

Dog irriterende at komme hjem og så var der en “Jytte”, der havde været fræk og taget min udgravede parkeringsplads? Kan man tillade sig at sætte PRIVAT på. Kommunen rydder ikke der, selvom det er offentligt og det er egentlig ikke parkering. Men irriterende at bruge kræfter på en anden bare kan holde ind og vi så ikke har plads til vores egne biler?